پانیذپانیذ، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

پانیذ عشق بابا ومامانی

قشنگترین روز زندگیم

1391/10/7 11:53
نویسنده : مامان ازی
104 بازدید
اشتراک گذاری

 

  

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com niniweblog.comعزیز مامانی عمرم  زیباترین روز زندگی من و بابایی روز تولدته. در تاریخ ١٠/٠٢/٨٨ خدای بزرگ و مهربون یه فرشته کوچولو یه پری دریایی یه دختر ناز و قشنگ بهمون داد و بابایی اسم این هدیه اسمونی و پانیذ گذاشت.دختر نازم نمیدونی وقتی به هوش اومدم برای اولین بار تو رو بغل کردم چه حس لذت بخشی داشتم...خدایا هر روز وهمیشه هزاران هزار بار شکرت که منو لایق دونستی و بهم پانیذ ناز و خوشگلم ودادی .خدایا خودت نگه دار پانیذم باش                      niniweblog.com       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

گلیܨܓܓܨ
11 اسفند 91 12:37
خواهش میکنم....راستی منوهم لینک کن.......من بنرهم درس میکنم خواستی برات درس کنم....
مامان ازی
پاسخ
من تازه واردو کلی اماتورم ببخشید چه جوری لینکتون کنم فعلا از شکلکای زیباتون استفاده میکنم کمی که وارد شدم حتما از بنرهاتونم استفاده میکنمX
مامان ازی
13 اسفند 91 1:15
من تازه واردو کلی اماتورم ببخشید چه جوری لینکتون کنم فعلا از شکلکای زیباتون استفاده میکنم کمی که وارد شدم حتما از بنرهاتونم استفاده میکنمX
مامان ازی
پاسخ
مبارکه مهسا جون