پانیذپانیذ، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

پانیذ عشق بابا ومامانی

عاشقانه ام برای پانیذم

1395/9/2 14:11
نویسنده : مامان ازی
264 بازدید
اشتراک گذاری

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

 


دخترم دوستت دارم 

    دخترم به تو زندگی را خواهم آموخت اما خودت بهتر از من بیاموز.درست زندگی کردن را بیاموز.اگر دلت شکست اشک درمانش خواهد بود اگر ترسیدی توکل به معبودت درمانت میشود .دخترم بیاموز که مهربانی دلیل نمیخواهد اما مهر ورزیدن حتما دلیل میخواهد. حتما دلیل میخواهد...          گل                    

با کدام پرنده پریدن فکر میخواهد دخترم عشق منطق نمیشناسد اما چگونه عاشق باشی دلیل میخواهد.دخترم دنبال نام نباش که مهربانی به مهربانترین مخلوقات خدا ترا نامی خواهد کرد.دخترم تو را نامی نیک نهادیم و دوست داریم که تو را در خوشنامترین مردم در نزد خدا ببینیم.دخترم خوب باش با دلیل و گاهی بی دلیل.دخترم فکر خوب بزرگترین نعمت است پس فکرت را بساز سپس دلت را اندیشه هایت را.گفتارت از فکرت سرچشمه میگیرد خودش درست خواهد شد .دخترم بی نهایت دوستت دارم تو هم دخترت را دوست بدار از عمق وجودت از دلت از قلبت از اندیشه ات زیرا دختران تو فرداها را خواهند ساخت...

   دخترم همیشه به معبودت بیاندیش و کتاب آسمانیت ...                                 دخترکم اندیشه هایت رفتارت را میسازند پس به اندیشه ات اجازه نده هیچگاه مسموم شود.                                                                                      عشق من با تمام وجودم دوستت دارم و همه هستی ام را به پایت میریزم تا تو در پناه خداوند بزرگ شوی ورشد کنی  و انسان کاملی شوی نمونه یک دختر موفق . از خداوند مهربان میخواهم زیباترین سرنوشت و آینده را در تقدیرت قرار دهد و آنقدر بدرخشی تا ستاره ای بی همتا شوی در قله موفقیت آمین

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 


عاشقانه عاشقت هستم عشقم نفسم دختر زیبایم.

پسندها (2)

نظرات (1)

شیرین
21 فروردین 97 12:57
آمین شکر برای وجود خداوندی مهربان خداوندی قادر ....آمین که خداوند فرزندانش را در پوششی از خون خود محافظت خواهد کرد ...