پانیذپانیذ، تا این لحظه: 15 سال و 10 روز سن داره

پانیذ عشق بابا ومامانی

یه خاطره در گوشی

1393/7/7 10:47
نویسنده : مامان ازی
170 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من دختر گلم میخوام یه خاطره از روز اول مدرست بنویسم که انشاا... بزرگ شدی اونو بخونی و بفهمی که مامان چه قدر عاشقانه دوست داره. تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com عزیز دلم من روز اول مهر که گذاشتمت مدرسه وبرگشتم خونه از در مدرسه تا خونه و توی خونه تا وقتی دنبالت بیام گریه کردم اخه میدونی مامانی من تا حالا ازت دور نشده بودم وکلیییییییییییییییییییی دلم برات تنگ شده بود فکر میکردم در و دیوار خونه منو میخورن  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com و همش ثانیه شماری می کردم تا زود ساعت 12:15 بشه بیام دنبالت حتی زنگ زدم به مامان جون و بابا جون تا باهاشون صحبت کنم ودلم اروم شه اونا هم کلیییییییییییییییییی از اینکه مدرسه رفتی ذوق کردن ومنو دلداری دادن و گفتن برای اینکه شاهد موفقیتهای هر روزت باشم باید یه ذره کوچولودوریتو تحمل کنم.خلاصه اینکه ظهر شد و وقت این شد که بیام دنبالت مامانی از بس عجله داشتم توی راه خوردم زمین ومجبور شدم برگردم خونه و لباسام و عوض کنم وهمین باعث شد 1دقیقه دیر برسم. حالا هم همش شما هر روز قبل از رفتن به مدرسه میگی مامان نخوری زمین دیر برسیخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نی نی عکس
7 مهر 93 16:58
ماشاالله چه بچه نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir