پانیذپانیذ، تا این لحظه: 15 سال و 10 روز سن داره

پانیذ عشق بابا ومامانی

جشن یلدا

1394/7/15 12:09
نویسنده : مامان ازی
91 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comدختر نازم یکی دیگه از خاطرات پیش دبستانی شما مربوط به جشن شب یلدا هست.خانم انصاریان به شما گفته بود باید برای جشن لباس محلی داشته باشید.منم به عشق تو عزیز دردونم شروع کردم به اماده کردن لباس محلیت.البته مامانی شما میدونی من خیاط نیستم ولی تمام تزینات لباستو خودم دوختم و البته شال سرت هم همه کاراشو خودم انجام دادم .ببین عشق چه کارایی که نمیکنه.من که تا دیروز دست به نخ و سوزن نبرده بودم الان داشتم واسه عشقم لباس اونم محلی میدوختمniniweblog.comخدا رو شکر همه چیز خوب پیش رفت ولباس شما اماده شد.روز جشن لباسو پوشیدی و چقدر ماه شدی و مثل یه ستاره برنامتو اجرا کردی.الهی مامانی قربونت بشه انشاالله تا 120 سال جشن یلدا رو با خوشی و سلامتی پشت سر بزاری.niniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (0)