پانیذپانیذ، تا این لحظه: 15 سال و 7 روز سن داره

پانیذ عشق بابا ومامانی

اعتراف مامانی

1391/12/14 0:58
نویسنده : مامان ازی
240 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم نمیدونی مامانی برای اپلود عکسهات گیج شده بودمسوالمتفکراول نمیدونستم چه جوری فرمت عکسهاتو عوض کنم بعد که یاد گرفتم وفرمت عکسهاتو عوض کردم حجم عکسهات زیاد بود و باید حجمشونو کم میکردم ول بلاخره با راهنمایی دوستای عزیز با کمکgoogleموفق شدم وچند تا از عکسهاتو اپلود کردمهورا

niniweblog.com

دیگه مامانی قول میدم همیشه عکسهای دختر خوشگلمو تو وبلاگت بزارم عاشقتمماچقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فایضه مامانه عسل
29 آذر 93 23:11
سلام خوبین ؟ مامان پانیذ جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن به دخترم... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....
مامان ازی
پاسخ
سلام ببخشید من دیر متوجه شدم انشا ا... دفعه های بعدی جبران میکنم.برای شما و نی نی تون ارزو ی بهترین ها رو دارم